Sunday, September 8, 2013

Setelah Sekian Lamanya


Sayala Saya kata

Assalamualaikum

Brhabuk gila blog nih
Huhuhu
Mak ai
InsyaAllah akn rjin update lpas ni
:)

Sunday, February 13, 2011

miss u all so muchhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

Sayala Saya kata

hampa tau dak aku rndu sgt kat hampa...sjak dr taun lpas lg...kita xdpt nk kluaq sma2 smua skali...klau kluaq pn msti ada yg xdala...rndu sgt2...since hmpa smua dh hbis stpm pn still xdpt jmpa jgak...slah aku jgak...rya cina hri 2 pn dpt kluaq skali ja...pdhal aku cti 10 hri...sori sgt2...

nihh...lgu utk hmpa smua nahhh...





shita

                                                                              ekin


                                                                               nik


                                                                             hajar


                                                                                 hanim

Monday, January 17, 2011

malas berfikir dan berusaha

Sayala Saya kata

kenapala sejak 2 menjak ni aku jd mlas nk brfikir dn berusaha...aku rsa mcm apa nk jd jdilah,aku mlas nk pduli dh...dhla assignment brtmbun2 xsiap lagi...due date dh dekat...mau mnangis kang aku nnti...dh la assignment 2 smua cntribute 10%...aduyaiii.....smangat!!!!!!!!marilahh....kenapa kau hilag????????hahahahahahahahahaha..dh sewel rpanya ini pmpuan...hahahahahaha...agaknya ini akn jdi klau aku trus2an mlass...huarghhhh..

sooo....i have 2 be productive...like this...



and this...

so that i will be like this at the end yer...huhuhu

Wednesday, November 3, 2010

Sayala Saya kini kembali....

Sayala Saya kata


assalamualaikum...


hehehe...tjuk entry xleh blah....almklum lah...dh brbln2 x update blog...bknnya apa....2-3 bln ni cbuk ngn final exam...ni tgh cti smster la ni...hehehe....bes...kt rmah...ok2....mngarut la ko ni fatini...



exam kli ni alhmdullilah bleh jwb...tp ada rsa rgu2 ckit....why?????i pn xthu why....hehehe
exm kli ni rsa sdikit klainan coz dr awl smster smpai la akhir smester asyik kna pressure je ngan  sorg lctrer ni...aduh...smpaikn aku ngan mmber2 bleh ckp "btul ka kita tgh final exam ni???",hehehe...bnyi mcm mnakutkan...ntahla....redah je la kan...nk bt mcm mna....smua dgaan 2 lah yg mmatangkan,mguatkan keimanan kita...dgn adanya dugaan maka kita akn mtang utk mnghadapi khidupan...hurmm...kla...cti2 ni i lyan cita stairway to heaven blik...bkn yg philipine 2 tau...yg korean pnya...bru ori...hehehe....rndu kt hero dia katakan.....lbih2 plak yer ko fatini...dia xdanya rndu kt ko pn..hehehe...k...brsma2 ini sya srtkan gmbar hero nya...jgn mrah yer...:-)...kwon sang woo..hehehe...nnnti sya ada klapangan sya update lg k...bye...









Wednesday, July 28, 2010

mid sem exam...

Sayala Saya kata


amatla mnyakitkn hti apabla sdikit pn aku xmmpu utk concentrate pd exm kli ni...trasa kpenatan yg teramat sgt apabila klas ttap brlangsung sprti biasa wlaupn tgh exam....apa yg xsbar adalh tnggu nk blik lngkawi jer....blik jer aku xnak ingat kt kl....xsuka duduk kl...jauh dr fmily plak 2...sorg2 ja kat kl ni...nsib baik ada kwn2 yg baik....:-)

Wednesday, July 21, 2010

kepenenatan mulai melanda..

Sayala Saya kata

sejak kebelakangan ni mmber aku asyik cbuk jer...smpai xdak msa nk update blog...24 jam cbuk....hehehehe...ntahla apa yg dcbukkan aku pn thu apa...mnggu dpn start la aku pnya mid sem exm...lps 2........................




blik kg la.......yeyeyeyeyeyeyeye...bestnya..rndu gla....rsa xsbar nk blik...ho ho hoho ho...blik kg..hati girang...dh2...trlebih sdah..smpai sni ja utk kli ni...:-)

Thursday, July 8, 2010

Tutorial Pharmaceutical Chemistry

Sayala Saya kata


Entry kali ni psal tutorial utk sbjek pharmaceutical chemistry...smlm aku pnyal stdy smpai pkul 1 lbih sbb tkut xdpt jwb soklan tutorial...alik2 dpt ksong gak...aduhhh....nak nangis ja rsa...lctrer 2 pn 1...bt tutorial bknnya written tutorial tp oral tutorial...gla la...dh 2 nma yg dpilih scara random...nsib la sapa yg dpt...soklan yg dtnya pn scara random la...ada yg dpt soklan snang,ada yg dpt soklan ssah...time aku dpat soklan ssah...INI TIDAK ADIL!!!!!...even bdk pndai dlm klas aku pn xbleh jwb soklan 2...inikn lgi alu yg xbrapa nk pandai ni....nsib2....kla...stakat ni je entry utk kali ni...bye...:-)